• Do kogo skierowana jest oferta Wedlinks?

    Nasz serwis stanowi nowoczesne narzędzie dla par młodych, które chcą uniknąć sytuacji związanych z nietrafionymi prezentami. Dzięki nam przeniesiecie prezenty z kopert wprost na swoje konto, a środki napływające z wyprzedzeniem odciążą domowy budżet w czasie organizowania Wielkiego Dnia.

  • W jaki sposób moi goście mogą korzystać z serwisu?

    Goście po zeskanowaniu kodu QR z zaproszenia lub przepisaniu treści linku zostają przekierowani do przygotowanej przez Was listy wirtualnych prezentów, gdzie po wybraniu jednej z pozycji dokonują płatności na jeden z dostępnych sposobów. Jeśli macie ochotę sprawdzić, co widzą Wasi goście, możecie to zrobić na swoim profilu.

  • Dlaczego musimy podawać swoje dane?

    Dane naszych klientów potrzebne są jedynie w celu weryfikacji konta. Dane są ściśle chronione, zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie są widoczne dla osób trzecich. Weryfikacja danych wymagana jest przepisami prawa w zakresie przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy.

  • Kim są twórcy Wedlinks?

    Wedlinks stworzyli Ola, Roman i Patryk, chcący zmienić branżę ślubną zgodnie z rozwojem technologii. Punktem wyjścia dla projektu była świadomość postępującej cyfryzacji pieniędzy. Jeśli chcecie lepiej poznać osoby, z którymi współpracujecie, kliknijcie O nas.

  • Czy nasi goście mogą dokonywać wpłat tylko w polskiej walucie?

    Na Wedlinks otrzymacie wypłaty w polskich złotych (PLN), jednak możliwe jest dokonywanie wpłat z rachunków w innych walutach, jeżeli darczyńcy używają do tego celu karty płatniczej. Przewalutowanie nastąpi za pośrednictwem operatora płatności zgodnie z aktualnym w momencie dokonywania płatności kursem waluty.

  • Czy możemy usunąć konto przed datą ślubu?

    Konto można usunąć w każdej chwili, kontaktując się z nami mailowo pod adresem info@wedlinks.stagetest.it. Po usunięciu konta link i lista prezentów przestają być aktywne.

  • Czy korzystanie z serwisu Wedlinks jest płatne?

    Tak, korzystanie z serwisu wiąże się z uiszczeniem prowizji, która wynosi 5% kwoty transakcji.

  • Czy muszę mieć polski rachunek bankowy?

    Tak, środki zbierane za pośrednictwem Wedlinks mogą być wypłacone tylko na rachunek osobisty prowadzony w polskim banku.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy i odpowiemy na wszystkie wątpliwości dotyczące działania serwisu.

Przejdź do formularza kontaktowego