1. Do kogo skierowana jest oferta Wedlinks?
Nasz serwis stanowi nowoczesne narzędzie dla par młodych, które chcą uniknąć sytuacji związanych z nietrafionymi prezentami. Dzięki nam przeniesiecie prezenty z kopert wprost na swoje konto, a środki napływające z wyprzedzeniem odciążą domowy budżet w czasie organizowania Wielkiego Dnia.
2. W jaki sposób moi goście mogą korzystać z serwisu?
Goście po zeskanowaniu kodu QR z zaproszenia lub przepisaniu treści linku zostają przekierowani do przygotowanej przez Was listy wirtualnych prezentów, gdzie po wybraniu jednej z pozycji dokonują płatności na jeden z dostępnych sposobów. Jeśli macie ochotę sprawdzić co widzą wasi goście możecie to zrobić na swoim profilu.
3. Dlaczego musimy podawać swoje dane?
Dane naszych klientów potrzebne są jedynie w celu weryfikacji konta. Dane są ściśle chronione, zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie są widoczne dla osób trzecich. Weryfikacja danych wymagana jest przepisami prawa w zakresie przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy.
4. Kim są twórcy Wedlinks?
Wedlinks stworzyli Ola, Roman i Patryk chcące zmienić branżę ślubną zgodnie z rozwojem technologii. Punktem wyjścia dla projektu była świadomość postępującej cyfryzacji pieniądza. Jeśli chcecie lepiej poznać osoby z którymi współpracujecie kliknijcie @O nas.
5. Czy nasi goście mogą dokonywać wpłat tylko w polskiej walucie?
Na Wedlinks otrzymacie wypłaty w polskich złotych (PLN), jednak możliwe jest dokonywanie wpłat z rachunków w innych walutach, jeżeli darczyńcy używają do tego celu karty płatniczej. Przewalutowanie nastąpi za pośrednictwem operatora płatności zgodnie z aktualnym w momencie dokonywania płatności kursem waluty.
6. Czy możemy usunąć konto przed datą ślubu?
Konto można usunąć w każdej chwili, kontaktując się z nami mailowo pod adresem info@wedlinks.pl. Po usunięciu konta link i lista prezentów przestają być aktywne.
7. Czy korzystanie z serwisu Wedlinks jest płatne?
Tak, korzystanie z serwisu wiąże się z uiszczeniem prowizji, która wynosi 5% kwoty transakcji. Para młoda może zdecydować czy chce pokryć opłatę prowizyjną samodzielnie, czy zostawić to po stronie gościa.
8. Czy muszę mieć polski rachunek bankowy?
Tak, środki zbierane za pośrednictwem wedlinks mogą być wypłacone tylko na rachunek osobisty prowadzony w polskim banku.
Lorem Ipsum